РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 431
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кремень В. Г. Актуальні проблеми філософії соціального управління // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1.
2.

Байдак Т. М. Анализ социотипов преподавателя как способ диагностики качества образовательного процесса // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
3.

Криводерев В. В. Визначення границь допустимості виконання професійної діяльності в умовах екстремальної ситуації // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
4.

Брюханова Н. О. Визначення структурних елементів професійної педагогічної діяльності // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
5.

Зязюн І. А. Відвічний філософський діалог у педагогіці XXI століття // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
6.

Биков В. Ю. Відкрита освіта і відкрите навчальне середовище // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
7.

Колесников М. П. Возможности техники и свобода личности: социальные аспекты // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1.
8.

Морозова Т. Ю. Гармонізація освітніх і професійних стандартів в IT-галузі (з досвіду США) // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
9.

Ламаш И. В. Гендерные и возрастные особенности социальной перцепции негативных качеств личности // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
10.

Шестопалюк О. В. Гуманістичні аспекти громадянського виховання у вищій школі // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1.
11.

Черемський М. П. Естетична мотивація в системі підготовки майбутніх інженерів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
12.

Тріщ Г. М. Ефективність методики навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню систем управління якістю в машинобудуванні // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1.
13.

Брюханова Н. О. Застосування діяльнісного підходу до навчання у вищій школі // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4.
14.

Клетная Ю. А. Игровое проектирование как метод подготовки студентов к управлению социальными системами // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3.
15.

Головнева И. В. Исследование гендерных стереотипов в управленческой сфере // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
16.

Лавріненко О. Ідея педагогічної майстерності майбутнього вчителя в західноєвропейській науково-педагогічній думці кінця XVI - XVII ст. // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
17.

Воробйова Є. В. Індивідуальний стиль як науково-педагогічна проблема // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
18.

Андрущенко В. П. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
19.

Андрущенко Т. Комплексний підхід в естетизації навчально-виховного процесу студентів музично-педагогічних навчальних закладів // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 2.
20.

Олійник В. В. Концептуальні підходи до формування ціннісної управлінської еліти в освітньому середовищі // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського